vrijdag 11 november 2011

De eerste week zit er bijna op (en wat voor één!). 't Was een soort survival-of-the-fittest... Was ik even blij dat ik vakantie had gehad!

Vandaag geen caravans (die van mij staat al weer op stal, letterlijk) en geen trekauto's, en de heimwee is ook over. Voor dit schooljaar heb ik mij voorgenomen een spreuk te promoten (en dan natuurlijk zelf ook te hanteren); kijken wat er anders wordt en anders gebeurt.

De spreuk is deze: 'Als je loslaat heb je twee handen vrij.'

Ik kom dit jaar vast wel wat zaken in mijn werk op het spoor, die wat minder van belang zijn... Loslaten dus.

Van mijn dierbare vrouw kreeg ik wel het dringend advies dat loslaten selectief toe te passen; in de huishouding wordt mij verzocht alles wat uit de vaatwasmachine komt stevig vast te houden. Ook maar eens uittesten of dat zo belangrijk is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten